jaarverslag_2011 [2012-11-03 00:41]
Patrick Slechten created
jaarverslag_2011 [2013-11-25 12:01]
 Daarnaast telt de vereniging ook een vijftigtal sympathisanten,​ die slechts sporadisch congressen bijwonen in hun eigen regio of selectief publicaties van de vereniging bestellen. \\ Daarnaast telt de vereniging ook een vijftigtal sympathisanten,​ die slechts sporadisch congressen bijwonen in hun eigen regio of selectief publicaties van de vereniging bestellen. \\
 \\ \\
-**10. Website**+**10. Website** ​\\
 In de loop van 2009 heeft de vereniging een nieuwe website in gebruik genomen. Die is zoals voorheen te bereiken op www.vldn.be en wordt in de loop van het jaar telkens geüpdatet door bestuurslid Patrick Slechten. In 2011 zijn diverse berichten toegevoegd aan onder meer de nieuwsrubriek,​ titels van nieuwe publicaties en links naar andere dialectologische en/of naamkundige websites. \\ In de loop van 2009 heeft de vereniging een nieuwe website in gebruik genomen. Die is zoals voorheen te bereiken op www.vldn.be en wordt in de loop van het jaar telkens geüpdatet door bestuurslid Patrick Slechten. In 2011 zijn diverse berichten toegevoegd aan onder meer de nieuwsrubriek,​ titels van nieuwe publicaties en links naar andere dialectologische en/of naamkundige websites. \\
 \\ \\